Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω
Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω

Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω

(Face LoL)

غم جانان

سودای سر بی سر وسامان یکسو
بی مهری چرخ و دور گردان یکسو
اندیشه خاطر پریشان یکسو
این ها همه یکسو/غم جانان یکسو.....

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه 1392/05/20 ساعت 23:32 http://labkhand77.blogfa.com

از وبلاگت خوشم اومد متفاوت با اون چه تا حالا دیده بودم بود
موافقی با تبادل لینک

عارفه جان من که نوشتم در خواست تبادل لینک فقط در پست ثابت پیگیری می شود لطفا رعایت کنید.

دوست عزیز ممنون از اینکه به وب من سرزدید و نظر من واستون اهمیت داشت
و بسیار بسیار ممنونم از اینکه قابل دونستید و وب منو لینک کردید
من هم با افتخار با همون اسمی که گفتید وب قشنگ شما رو لینک کردم و در روزهای آینده هم باز به شما سر میزنم و از مطالبتون بهره می برم
شما هم اگه وقت داشتید گهگاهی به ما سربزنید
موفق باشید

پگاه 1392/05/18 ساعت 15:09 http://harf-sb.blogsky.com

سلام اقا علی.سایت خوبی دارید.خوشحال میشم من رو با عنوان حرف دل لینک کنید.من هم با اجازتون شمارو لینک کردم

لینک وب شما در وبلاگ قرار داده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد