Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω
Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω

Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω

(Face LoL)

خدا هنوز بالاست

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند.
عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.
دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند
و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست.....


مراقب باشید

مراقب افکارتان باشید که تبدیل به گفتارتان میشود!
مراقب گفتارتان باشید که تبدیل به رفتارتان میشود!
مراقب رفتارتان باشید که تبدیل به عادت میشود!
مراقب عادات خود باشید که شخصیت شما میشود!
مراقب شخصیت خود باشید که سرنوشت شما میشود.....

انسانیت

در کشوری که ارزش زن به زیبایی و ارزش مرد به دارایی است دنبال انسانیت نگرد!!!!

 

باغ آتش

باید بهشتی وار در راه خدا رفت
اینگونه در راه حسین سر جدا رفت
باید چو چمران رفت تا اوج رهایی
در باغ آتش سوختن همچون رجایی

همه نگرانی ها

یک نفر در همین نزدیکی ها
چیزی
به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است
خیالت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببند
یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است
یک نفر که از همه زیبایی های دنیا
تنها تو را باور دارد......

گفتن

گفتم :خدایا چقد دوری! گفت :تو یا من؟
گفتم :خدایا تنها ترینم! گفت :پس من؟
گفتم :خدایا کمک خواستم! گفت :از غیر از من؟
گفتم :خدایا از همه دلگیرم گفت :حتی از من؟
گفتم :خدایا دلم را ربودند گفت :پیش از من؟
گفتم :خدایا دوستت دارم! گفت :بیش از من؟

بی نهایت

خداوند بینهایت است
اما به قدر نیاز تو فرود می آید،
به قدر آرزوهای تو گسترده می شود
و به قدر ایمان تو کارگشاست

تقوا

بلند بخوان؛
درشت بنویس؛
آویزه ی گوشت کن که:
«تقوا» آن نیست؛
که با یک «تق»، وا برود.....

پدر.....

پدر لطف خدا بر آدمیزاد
پدر کانون مهر و عشق و امداد
پدر مشکل گشاى خانواده
پدر یک قهرمان فوق العاده
پدر آموزگارى بى مواجب
به دوشش کوله بارى از مخارج

نخی از مخمل و ابریشم

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم
چند روزیست که هرشب به تو می اندیشم
به تو آری به تو یعنی به همان منظر دور
به همان سبز صمیمی به همان باغ بلور