اين وبلاگ نويسنده مي پذيرد



اگر چنان چه تمايلي براي نويسندگي در اين وب داريد.

به ما اطلاع دهيد....


بنر وب:


لوگو ي وب:



لینک دریافت کد لوگو

بارسا برای نهمین فصل متوالی 100 گله شد

طرفداری - با دو گلی که بارسلونا مقابل سوسیه داد به ثمر رساند، شمار گلهای آبی و اناری ها در این فصل به 100 رسید.

صدمین گل این فصل بارسلونا، توسط دروازه بان حریف و به صورت گل به خودی به ثمر رسید تا بارسلونا با نتیجه 2-0 یک گام دیگر به فینال نزدیک تر شود.

100 گل بارسا به تفکیک رقابت های مختلف به این ترتیب است: "59 گل در لالیگا، 24 گل در جام حذفی، 16 گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرکاپ اسپانیا."

لئو مسی با 19 گل بهترین گلزن این فصل بارسا بوده است و پس از او، پدرو (16 گل)، الکسیس (15 گل)، فابرگاس (12 گل) و نیمار (11 گل) در رتبه های بعدی قرار دارند.

امسال، نهمین فصل متوالی است که بارسلونا به رکورد 100 گل می رسد. در حقیقت پس از فصل 2004/05 که بارسا مجموعا 84 گل زد، همواره موفق به ثبت حداقل 100 گل طی یک فصل شده که بهترین آمار آن مربوط به فصل 2011/12 با 190 گل است.

از مجموع 100 گل بارسا، 47 گل آن در نیمه اول و 53 گل آن در نیمه دوم به ثمر رسیده است. جزئیات بیشتر آن را نیز می توانید در جدول پایین مشاهده نمایید.

مجموع گل از درون محوطه جریمه گل از بیرون محوطه جریمه گل به خودی گل با ضربه سر گل با پای راست گل با پای چپ تورنومنت
59 52 7 1 4 37 17 لالیگا
16 15 1 0 3 5 8 لیگ قهرمانان
24 23 1 3 3 10 8 کوپا دل ری
1 1 0 0 1 0 0 سوپرکاپ اسپانیا
100 91 9 4 11 52 33 مجموع

مارتینو: خوب و بدون ریسک بازی کردیم

طرفداری - سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته خود، اذعان داشت که تیمش نمایشی خوب و بدون ریسکی داشت.

تاتا گفت: "ما کمی از شکست اخیر خود برابر والنسیا نگران بودیم. دو گلی که به ثمر رساندیم، هر دو از روی خوش شانسی بود و نه از روی نحوه بازی ما." وی در ستایش از پینتو گفت: "او از زمانی که به بارسلونا آمده به خوبی کار کرده است."

او درباره بازی دیشب افزود: "در مقابل والنسیا، نیمه اول را بسیار خوب بازی کردیم و با این حال در نهایت بازی را با شکست به پایان رساندیم. اما برابر سوسیه داد توانستیم به حاشیه امنیت خوبی برای صعود به مرحله بعد برسیم. من از بازیکنانی که مقابل والنسیا به میدان رفتند، در این بازی هم استفاده کردم. اگر آن ها را خارج از ترکیب قرار می دادم، ممکن بود از لحاظ روحی به هم بریزند و در آینده از دستشان بدهم".

وقتی از مارتینو درباره مسی سوال شد، او اینگونه پاسخ داد: "من نگران گلزنی مسی نیستم، او سه موقعیت مناسب گلزنی داشت و به زودی باز هم گلزنی خواهد کرد."

در بازی دیشب، تنها 38،505 هوادار بارسا به ورزشگاه آمدند، تاتا درباره این عدم استقبال از سوی آن ها گفت: "زمان بازی برای هواداران مناسب نبود، دیر خوابیدن دلیل خوبی برای نیامدن به ورزشگاه است."

مارتینو در انتهای صحبت های خود، سازمان بازی تیمش، اشتیاق بازیکنان برای گل دوم و صبر و حوصله آن ها را برجسته دانست.

بارتومئو: برنامه ای برای استعفا ندارم

رئیس بارسلونا با دفاع از سیاست باشگاه کاتالان برای خرید نیمار گفت:« خرید نیمار، خریدی مثال زدنی بود» ودرمورد روابط بارسا با رئال گفت:« روابط ما باباشگاه مادریدی دوستانه است»
به گزارش عرش نیوز:
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید باشگاه بارسلونا صبح امروز در گفتگو با برنامه اررا انلا اوندا که از شبکه اوندا سرو پخش شد در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

این گزیده ای از صحبت هایش اوست:

*برگزاری انتخابات زودتر از موعد: من چنین ایده ای ندارم. ما در سال ۲۰۱۰ بیشترین آرا را درانتخابات باشگاه به دست آوردیم و الان هم همان افراد منهای ساندرو روسل بارسلونا را هدایت می کنند.به علاوه اوضاع برای تیم خوب پیش می رود

*استعفا در صورت ادامه پروسه شکایت کاسس: من برنامه ای برای استعفا ندارم و اگر پروسه دادگاه در پی شکایت کاسس ادامه یابد هم نگران نخواهد بود. چون مدیران تیم آماده اند تابه دفاع از عملکرد باشگاه بپردازند.

*داستان خرید نیمار: خرید نیمار اتفاقی مثال زدنی بود. هیچ نقطه تاریکی دراین خرید وجود ندارد و همه چیز درکمال صداقت شفاف سازی شده است. مهم این است که ما او را در تیممان داریم و از بودنش لذت می بریم

*حمایتها از سهامدارشاکی باشگاه: هیچ مدرکی وجود ندارد که کسی یا گروهی از این سهامدار برای شکایت از باشگاه وجود داشته باشند و این تنها یک نظر شخصی است

*رابطه با رئال مادرید: ما با رئال و فلورنتینو پرس ارتباط خوبی داریم. در زمین چمن باهم رقیب هستیم و خارج از میدان هم با هم رقابت می کنیم ولی مسائلی هم هستند که در آنها باید دست به دست هم پیش برویم. ما سالهاست که با رئال ارتباط دوستانه ای داریم

*استعفای روسل: پیش از این روسل دلایلش برای استعفا را توضیح داد وفکر می کنم که دلایل او بیشتر فردی بودند. روسل با تهدیدهایی روبرو شده بود و خانواده اش از او خواسته بودند ه استعفا دهد. نیمار نقش مهمی در تصمیم او برای استعفا نداشت

*آینده مسی: ما نمی توانیم مسی را بفروشیم. او در آکادمی فوتبال ما رشد کرده و او را به چشم یکی از بازیکنان خانگی تیم می بینیم و می خواهیم که فوتبالش را دراینجا به پایان ببرد

*رفراندوم برای آینده نوکمپ: ورزشگاه ما به یک بازسازی نیاز دارد. بارسا ورزشگاهی دارد که در دنیا بی نظیر است و می خواهیم که همین طور هم بماند

پيروزي بارسلونا برابر رئال سوسيه‌داد

 بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند.
L
به احتمال زياد شاهد ديدار بارسا و رئال در فينال جام حذفي خواهيم بود.

بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند.

رئال مادريد در ديگر ديدار دور رفت نيمه‌نهايي توانست اتلتيکو را سه بر صفر شکست دهد و بارسا هم سوسيه‌داد ده‌نفره را دو بر صفر برد.

سوسيه‌داد در دقايق ابتدايي در ضدحملات خطرناک نشان مي‌داد و يک بار شوت آنتوان گريزمن روي پاس کارلوس ولا را خوسه پينتو عالي دفع کرد. اما سپس توفان حملات بارسا آغاز شد و اين تيم موقعيت‌هاي فراواني را با درخشش سوبيکاراي و با بداقبالي از دست داد.

در يکي از اين حملات بود که ضربه ايستگاهي ليونل مسي به تير دروازه حريف برخورد کرد.

داور در نيمه اول چندين اشتباه داشت. او دو خطاي خشن پياپي سوسيه‌داد، که يکي از ضربه بدي با آرنج به صورت فابرگاس بود را با دادن کارت جريمه نکرد، و اشتباه بزرگ او اين بود که خطاي پنالتي واضح خاوير ماسچرانو روي ولا را ناديده گرفت؛ خطايي که مي‌توانست منجر به کارت قرمز براي بازيکن آرژانتيني شود.

لحظاتي پس از آن صحنه بود که سرخيو بوسکتس روي پاس پدرو با ضربه‌اي دقيق دروازه حريف را باز کرد و سپس اينيگو مارتينس به دليل اعتراض شديد به داور کارت قرمز گرفت.

فشار بارسا در نيمه دوم هم شديد بود و اين تيم در دقيقه 60 به گل دوم رسيد. الکسيس سانچس در فراري عالي روي پاس فابرگاس به پيش تاخت و ضربه او را سوبيکاراي دفع کرد و توپ به تير خورد، اما زماني که يون آنسوتگي تلاش کرد توپ را دور کند توپ به دروازه‌بان برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

مردان تاتا مارتينو به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند گل ديگري بزنند و بازي با همان نتيجه به پايان رسيد.

هدیه ای خاص برای مسی از طرف پله

پله، اسطوره فوتبال برزیل به عنوان هدیه، پیراهن تیم ملی این کشور را برای مسی فرستاد.

به گزارش فوتبال آی آر، پله که هیچ وقت با اسطوره آرژانتینی‌ها یعنی مارادونا رابطه خوبی نداشته با این هدیه ارادتش را به مسی نشان داده است.

هدیه ای خاص رای مسی از طرف پله

 او روی این پیراهن خطاب به ستاره بارسلونا نوشت: «تقدیم به مسی با تحسین، از سوی پله.»

مسی هم این هدیه را قبول کرده و با گرفتن عکس از آن از اسطوره برزیلی‌ها تشکر کرد. البته این اتفاقات در حالی افتاد که پله چند روز گذشته در یک مصاحبه گفته بود رونالدو بازیکن بهتری از مسی است.

برزیلی ها پیش از این موفق شده بودند پیراهن تیم ملی کشورشان را به تن مارادونا هم بکنند.

بارسلونا 2 – رئال سوسیه‌داد صفر: کلاسیکو نزدیک است

به احتمال زیاد شاهد دیدار بارسا و رئال در فینال جام حذفی خواهیم بود.
بارسلونا 2 – رئال سوسیه‌داد صفر: کلاسیکو نزدیک است
 سایت گل – بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسیه‌داد از حالا خود را در فینال کوپا دل‌ری می‌بیند.

رئال مادرید در دیگر دیدار دور رفت نیمه‌نهایی توانست اتلتیکو را سه بر صفر شکست دهد و بارسا هم سوسیه‌داد ده‌نفره را دو بر صفر برد.

سوسیه‌داد در دقایق ابتدایی در ضدحملات خطرناک نشان می‌داد و یک بار شوت آنتوان گریزمن روی پاس کارلوس ولا را خوسه پینتو عالی دفع کرد. اما سپس توفان حملات بارسا آغاز شد و این تیم موقعیت‌های فراوانی را با درخشش سوبیکارای و با بداقبالی از دست داد.

در یکی از این حملات بود که ضربه ایستگاهی لیونل مسی به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

داور در نیمه اول چندین اشتباه داشت. او دو خطای خشن پیاپی سوسیه‌داد، که یکی از ضربه بدی با آرنج به صورت فابرگاس بود را با دادن کارت جریمه نکرد، و اشتباه بزرگ او این بود که خطای پنالتی واضح خاویر ماسچرانو روی ولا را نادیده گرفت؛ خطایی که می‌توانست منجر به کارت قرمز برای بازیکن آرژانتینی شود.

لحظاتی پس از آن صحنه بود که سرخیو بوسکتس روی پاس پدرو با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را باز کرد و سپس اینیگو مارتینس به دلیل اعتراض شدید به داور کارت قرمز گرفت.

فشار بارسا در نیمه دوم هم شدید بود و این تیم در دقیقه 60 به گل دوم رسید. الکسیس سانچس در فراری عالی روی پاس فابرگاس به پیش تاخت و ضربه او را سوبیکارای دفع کرد و توپ به تیر خورد، اما زمانی که یون آنسوتگی تلاش کرد توپ را دور کند توپ به دروازه‌بان برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

مردان تاتا مارتینو به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند گل دیگری بزنند و بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

تولدت مبارک نیمار !

بارسلونا خواهان پاک شدن کارت قرمز آلبا

کاتالان‌ها امیدوار هستند که کارت قرمز این مدافع برگردد.

بارسلونا خواهان پاک شدن کارت قرمز آلبا

سایت گل – بارسلونا اعلام کرده که بابت کارت قرمز جوردی آلبا درخواست فرجام خواهد کرد.

آلبا در دیدار با والنسیا که به شکست سه بر دو بارسلونا انجامید با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

این ملی‌پوش اسپانیایی در دقیقه 77 به دلیل برخورد با سفیان فغولی که به زعم داور ممانعت از حمله خطرناک حریف بود کارت زرد دوم را گرفت.

اما باشگاه بارسلونا بر این باور است که اخراج این بازیکن 24ساله درست نبوده است و در بیانیه‌ای آورده است: «بارسلونا برای کارت قرمز جوردی آلبا از کمیته رقابت‌ها درخواست فرجام خواهد کرد.

مدافع چپ بارسلونا در دقیقه 77 به دلیل خطا روی حریف بر سر توپ از پرس مونترو کارت زرد دوم را گرفت.

این مدافع در دقیقه 51 اولین کارت زردش را گرفته بود.»

این اولین باری بود که کاتالان‌ها پس از کلاسیکو سال گذشته اخراجی می‌دادند. آنها در 52 مسابقه پیاپی کارت قرمز نداشتند.

نامه احساسی مهاجم بارسلونا به پدرش

ستاره بارسلونا در نامه‌ای احساسی که به پدرش نوشته از دوستان غیر واقعی به عنوان کسانی که به او آسیب زده‌اند نام برد.

به گزارش نامه نیوز، پدر نیمار که به خاطر انتقال جنجالی پسرش از سانتوس به بارسلونا زیر فشار فراوانی قرار گرفته اکنون با نامه احساسی فرزندش روبه‌رو شده است.

مهاجم بارسلونا که اکنون در ترکیب این تیم در حال جا افتادن است در نامه خود ضمن تمجید از عملکرد پدرش نوشت: پدر، متاسفم اما این بار می‌خواهم حرف تو را گوش نکنم. باید حرف بزنم. باید برای آنچه در دوران فوتبالم به خاطر زحمت‌های تو رسیده‌ام تشکر کنم.

در ادامه این نامه آمده است: در سانتوس که تیم محبوبم بود بازی کردم و اکنون هم در تیم رویاهایم که بارسلونا است حضور دارم. می‌دانم بسیاری از مردم حرف‌های نادرستی در مورد ما می‌زنند و شخصیت ما را زیر سوال می‌برند. کسانی که خود را دوست ما نشان می‌دهند اما در واقع اینچنی نیست. دوست دارم به اسپانیا برگردی تا همه بدانند که کار اشتباهی انجام نداده‌ای. دلم برایت تنگ شده است.

بچگی نیمار (نفر اول از سمت چپ )


حواشی فوتبال؛ مسی و راجر فدرر در تبلیغ ژیلت (ویدیو)

اتلتیکومادرید صدرجدول را از چنگ بارسا درآورد/کهکشانی‌ها متوقف شدند

بیست‌ودومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، با پیروزی و صدرنشینی شاگردان دیه‌گو سیمئونه و توقف رئال مادرید در سن‌مامس پیگیری شد.

http://e1.365dm.com/13/11/660x350/Atletico-Madrid-v-Austria-Vienna-first-goal-c_3031589.jpg?20131106221754

 هفته بیست‌ودوم لالیگا شب گذشته (یک‌شنبه) با برگزاری 3 بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین آنها تیم رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو با تساوی یک بر یک متوقف شد و فرصت سبقت گرفتن از بارسلونا در جدول رده‌بندی رقابت‌ها را از دست داد.

در این بازی که کریستیانو رونالدو در دقیقه 76 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد، خسه رودریگس گل نخست را در دقیقه 65 به سود رئال مادرید به ثمر رساند اما ایبای گومس در دقیقه 74 کار را به تساوی کشاند. با این تساوی رئال مادرید با بارسلونا هم‌‌امتیاز شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم جدول لالیگا باقی ماند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته، اتلتیکومادرید در خانه خود با نتیجه قاطع 4 بر صفر رئال سوسیه‌داد را در هم کوبید و برای اولین بار در این فصل صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا شد. داوید ویا در دقیقه 38،‌ دیه‌گو کاستا در دقیقه 72، میراندا در دقیقه 74 و دیه‌گو در دقیقه 87 گل‌های اتلتیکومادرید را به ثمر رساندند. با این پیروزی اتلتیکومادرید 57 امتیازی شد تا با 3 امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار بگیرد.

در دیگر بازی‌ شب گذشته هم رئال بتیس قعرنشین با 2 گل از سد اسپانیول گذشت هرچند همچنان با 14 امتیاز در قعر جدول باقی‌ ماند.

در آخرین بازی هفته بیست‌ودوم لالیگا امشب ویارئال میزبان اوساسونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی اتلتیکومادرید با 57 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید هر 2 با 54 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

مسي: مارتينو با ويلانووا فرق دارد

 ستاره آرژانتيني خط حمله بارسلونا با ابراز تاسف از شکست اخير تيمش برابر والنسيا تاکيد کرد ميان تاکتيک‌هاي سرمربي فعلي و سرمربي پيشين‌اش تفاوت‌هايي وجود دارد.



به نقل از نشريه مارکا، ليونل مسي در خصوص شکست 3 بر 2 بارسلونا در ورزشگاه نيوکمپ مقابل والنسيا که روز شنبه هفته جاري رقم خورد، اظهار داشت: اين روز براي بارسلونا روز تلخي بود. البته من به شخصه از وضعيت خود راضي هستم، چون پس از پايان دوره ريکاوري‌ام، اکنون چند بازي متوالي است در که ميدان حضور دارم. از لحاظ روحي و رواني نيز شرايط خوبي دارم. اينکه من براي مدتي اُفت کرده بودم درست است اما فکر مي‌کنم آن دوره اکنون تمام شده است.

مسي در ادامه به بيان تفاوت‌هاي موجود ميان سبک مربيگري خراردو مارتينو، سرمربي حال حاضر بارسلونا و تيتو ويلانووا، سرمربي فصل گذشته کاتالان‌ها پرداخت و تصريح کرد: هر سرمربي ايده‌هاي خاص خودش را دارد. به نظر من تاکتيک‌ها و شيوه مربيگري تيتو ويلانووا بيشتر شبيه شيوه تاکتيک‌ها و شيوه مربيگري پپ گوارديولا بود، چرا که آنها سال‌ها در کنار هم کار کرده بودند. تاتا اما متفاوت است و تفاوت ميان او و تيتو کاملاً مشخص است.

مسي در پايان به جام جهاني 2014 اشاره داشت و ابراز اميدواري کرد بتواند همراه با آلبي‌سلسته تا فينال اين رقابت‌‌ها بالا برود. وي که تيم ملي کشورش در مرحله گروهي جام جهاني 2014 با تيم‌هاي ملي ايران، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين در گروه F قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: قهرماني در جام جهاني روياي تمام مردم آرژانتين است. تيم ما پيشرفت زيادي داشته است اگرچه هنوز در برخي حوزه‌ها نياز به پيشرفت دارد. به نظر من آرژانتين در اوج پا به جام جهاني مي‌گذارد. بازي در فينال يک رويا است، فرقي نمي‌کند برابر برزيل يا برابر هر تيم ديگري باشد.



توقف رئال مقابل بیلبائو در شب اخراج رونالدو


رئال مادرید در سن مامس خانه اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
رئال مادرید در سن مامس خانه اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


در این بازی خسه روئریگوئر در دقیقه 65 برای کهکشانی‌ها گل زد و گومز در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند.


ضمن اینکه کریستیانو رونالدو دارنده توپ طلای سال 2013 در دقیقه 75 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.


شاگردان آنچلوتی بهترین فرصت را داشتند تا با برد در خانه حریف، بارسا را پشت‌سر بگذارند اما این اتفاق رخ نداد و آن‌ها با فرصت سوزی هم‌امتیاز کاتالان‌ها با 54 امتیاز در مکان سوم باقی ماندند.


پیش از این دیدار اتلتیکو با برتری مقابل سوسیه‌داد با 57 امتیاز به صدر لالیگا صعود کرده بود.