Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω
Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω

Ω ㋡ ♫ فیس لول ♫ ㋡ Ω

(Face LoL)

حاصل عقل

به نسیمی همه راه به هم می‌ریزد
کی دل سنگ تو را آه به هم می‌ریزد
سنگ در برکه می‌اندازم و می‌‌پندارم 
با همین سنگ زدن، ماه به هم می‌ریزد

نظرات 3 + ارسال نظر

در سمت توام
دلم باران ، دستم باران
دهانم باران ، چشمم باران
روزم را با بندگی تو پا گشا می کنم ...

هر اذانی که می وزد
پنجره ها باز می شوند
یاد تو کوران می کند ...

هر اسم تو را که صدا می زنم
ماه در دهانم هزار تکه می شود ...

کاش من همه بودم
کاش من همه بودم
با همه دهان ها تو را صدا می زدم ...

کفش های ماه را به پا کرده ام
دوباره عازم توام ...

تا بوی زلف یار در آبادی من است
هر لب که خنده ای کند از شادی من است
زندگی با توست
زندگی همین حالاست...

زندگی همین حالاست...

محمد صالح علاء

و البته شعر تیتراژ برنامه سمت خدا شبکه سه سیما

هنگامه 1392/05/13 ساعت 01:49

سلام شما هم وبلاگ خوبی داری و خیلی رومانتیک شاید عاشقی پسر

امید 1392/05/13 ساعت 01:04 http://en-tech.blogsky.com

سلام:
ممنون که به وبلاگم سر زدید
مطالب جالبی تو پستها تون گذاشتید
فقط اسم خودتون یا گوینده این سخنان زیبا را هم در انتهای سخن بنویسید

داداش شرمنده من از منبعی که این شعر ها رو می نویسم گوینده شعر ها رو نگفته!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد